But we have this treasure in jars of clay to show that this
all-surpassing power is from God and
not from us. (2 Corinthians 4:7)

Monday, December 9, 2013

Never Be Apart - John 15:5





我要像一棵樹按時結果 
栽在溪水旁 
喜愛袮的話語 晝夜思想 
這是有福的

袮就像葡萄樹 我是枝子 
常在祢裡面 
愛我疼我的天父 
我是袮孩子

永遠不分離 哦 永遠不分離 
世上沒有任何事能使袮愛隔絕

永遠不分離 哦 永遠不分離 
留心聽祢 側耳聽祢 
我是有福的

像一棵樹永不枯乾 
常在祢裡面






No comments: